Med pappa

God kväll bloggen.

Alla sover ( redan ) förutom jag som tänkte blogga lite. Jag smög in i pappas sovrum och tog bredbandet. Som otur är måste jag smyga in igen och lämna tillbaka det och de kan göra oväsen. På kvällen satt jag och pappa på balkongen med ljus och te, lite kakor också och pratade om massa saker. Över imorgon ( man kan säga imorgon för den här dagen - måndag gills inte för den är snart slut om ungefär en timme ) så börjar vi skolan, jobbigt! Imorgon ska jag ut och fiska ( trist ) med pappa. Han frågade mig och jag vill inte såra honom. Vi träffas endå aldrig så jag svarade; okej. Så imorgon blir det fiske. Mer på kvällen åker jag till Haninge, till mamma. Nej nu ska jag kolla på film, ses imorgon & ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0