Babbel

Ja nu sitter jag här och bloggar igen. Har duschat, ätit ( frukost, de blir sen lunch eller tidig middag ), fixat mig och nu väntar jag bara tills tvätten är klar så jag kan ha på mig mina favorit jeans. Snart ska jag ut i solen med vänner och planera om den nya dagen imorgon. Jag åker nämligen hem till pappa ikväll och palla smsa liksom, palla prata i telefon, så vi ska snacka idag. Jag vet inte riktigt själv än när vi ska va men om de är typ om en timme så ska jag passa på att äta något. Be mamma att börja laga mat. Jag ska tigga pengar av mamma senare och av pappa imorgon. Jag måste verkligen köpa sommarkläder! Alla mina gamla kläder är för små, haha. Okej, mamma satte på musik på nästhögsta volym de betyder hon börjar laga mat, jag ska visst äta innan jag går ut.

Jag ska ringa pappa och fråga om han kan hämta mig så inte jag behöver slösa på bussremsan för den kommer jag behöva imorgon. Åh nej. Jag kommer sova på en madrass, så jävla oskönt. Jag är ju liksom van att sova på en mjuk skön säng, inte på någon madrass som är såhär tjock: 
-------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Men oj, shit tack så mycket! :) Ja så stor bloggare vet jag inte om jag är. Men vad glad du gör mig!



kul att du kommenterade då :D

2009-04-12 @ 16:09:57
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

okej :D trevligt att du gillar min blogg iaf!

2009-04-12 @ 16:20:39
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

2009-04-12 @ 16:41:13
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0