090420

Hejsan. Skolan var okej men skit jobbig. Jag fick huvudvärk på svenskan för alla killar höll på. Annars har jag bara varit hemma, städat lite i rummet och sorterat min garderob. Ni ska veta hur lite kläder jag har kvar! Alla andra har blivit små.. På fredag ska jag till stan med Ksenija ( möter henne på slussen ) och då ska vi shoppa. Det blir också donken, hihi. Jag ska lätt köpa pyjamasen som jag visade igår, den med grodan. Den 2 maj ska jag kanske till Gröna lund med Aleyna, Sigrid, Ludde, Christoffer och sen kommer de en till Madde kanske. Men jag vet inte riktigt om de är säkert än, vi håller på att bestämma. Snart kommer mamma hem då ska jag och Ph ( Philip ) äta. Hon gick halv 5 för att hämta Ph och sedan gå till affären med honom med det dröjer som fan.

Idag på gympan var vi utomhus. Vi spelade frisbee och jag ägde, yeah!
Ne men jag var inte super bra men bra, seg på att kasta och de var svårt.
Den flög nästan alltid snett, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0