090414 - Grattis p.

God morgon!

Idag fyller min pappa år och jag har redan grattat honom. Han har inte fått några presenter än, hihi. Han fyller 38 år, idag! Vädret är sämst och vi som skulle ut och fiska och fika. Men de gör vi endå, de är bara sätta på sig varmare kläder och dra ut.

Min mobil fick slut på batteri så jag tog en annan cpig mobil som är super seg ( de var den enda jag kunde ta ). Jag visste inte vad klockan var men jag smsade Aleyna ett god morgon sms ( hejhej ). Snart ska alla äta frukost men inte jag. Jag kan inte äta frukost direkt när jag har vaknat. Men såhär långt på dagen har jag inte kommit. Jag har bara hunnit säga grattis till pappa, borstat tänderna ( ska göra de igen lite senare efter maten ), smsat med Alle och chattar med henne nu på msn. Men nu ska jag läsa lite bloggar. Jag älskar att läsa andras bloggar, haha. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0