090413

God morgon bloggen!

Just nu sitter jag på min madrass och bloggar hemma hos pappa. Det är ett mirakel! Internet funkar här. Asså mobila bredbandet, det är skit segt men de funkar. Jag skriver såklart på någon Microsoft Words för att de går typ inte skriva på blogg.se ( inlägg ). Snart ska jag iväg till tunnelbanan. Jag ska möta Alle och Madde ( Madde är vår barndomsvän, hon gick i samma klass som oss från förskolan till 5:an ) i Gullsmarsplan. Pappa och mamma hade inga pengar att ge mig men pappa gav mig 100 kr till donken så jag inte så jag inte svälter ihjäl. Stan blev inställt vi ska till Frasta istället. Vi har varit i stan så många gånger att vi typ inte pallar åka dit längre. Jag har ätit frukost och druckit oboy med grädde över, musigt.


Snart ska jag börja sätta på mig ytterkläderna och gå. De är lite kallt ute men samtidigt soligt. Vädret lurar fan en. Nyss var det kallt ute och nu blir det lite varmare.. Men jag vet inte än om jag ska ta med mig en jacka. Liksom de är ju varmt nu. Men vem vet? Det kanske blir kallare. Men nu ska jag fixa mig lite och sedan gå, babye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0