090411

God morgon! Jag vaknade nyss för jag hade en skit konstig dröm? Den är verkligen super konstig så jag tror inte att jag ska berätta, hehe. Jag vet inte riktigt när jag ska börja fixa mig men de känns inte som om jag orkar det nu. Som jag sa att jag kommer säkert sova länge och över 11 är väl länge? Haha nej men jag blev tvungen att vakna för min dröm var.. usch! Jag kanske kan berätta om den lite senare. Idag är det en städ dag för mig men de går snabbt. Sedan kommer jag, Alle ( Aleyna ) och Sigge ( Sigrid ) gå runt Haninge och prata om 2 maj då när vi ska till Gröna lund. Men först och främst ska vi sova hemma hos någon och vi ska snacka hos vem, har någon madrass ( hur det stavas ), ska vi fråga fler? Ja sådana saker. Haha, inte så intressant va? Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar. Men du! Om du vill så skriv din bloggadress i en kommentar så kan jag börja läsa din blogg! Ses senare bloggisläsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0