090410

Hej bloggen som inte är så känd. Jag har inga läsare alls så länge jag kanske får några om några dagar ( hoppas! ). Jag är inte en särskilt ny bloggare jag har bloggat förut men jag har raderat den bloggen. Som sagt är det lov och jag har inte gjort något speciellt alls. Jag har det mesta varit hemma hos pappa ( Hökarängen ) och haft det tråkigt. Han är ny inflyttat så han har inte så många möbler. Jag ligger på en madrass ( eller hur det stavas ) ! Så himla oskönt och hårt. Superjobbigt. Just nu är jag hemma hos mamma ( Haninge ), jag kom hit idag och mamma ''tvingar'' typ mig att städa fast jag inte pallar, det är ju lov! Imorgon ska jag försöka sova länge som jag kommer lyckas med och sedan städa lite ( inget plugg den här veckan ) och sedan ska jag ut.. om det blir fint väder. Skolan bröjar vi på onsdag, inte tisdagen som alla andra. På måndag är det ju röd dag och på tisdagen har vi studiedag fast vi gör inget hemma, yes. Men snart ska jag kanske lägga mig för hemma hos pappa la jag mig nästan hela tiden efter tolv och vaknade 12-13 på dagen ( inte kul att missa hela dan ). Vi hörs imorgon ♥

Jag är nybloggare på den här bloggen men ska försöka blogga som bara den! Två inlägg minst per dag. Designen ( headern ) fixar jag lite senare när jag orkar och har tid som jag tyvärr inte har nu, njuter av mitt godisgoda påsklov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0